|
|
|
Obchodní podmínkyZboží, které máme skladem, je odesláno v den objednávky. To se týká i většiny položek, u kterých je uvedena dostupnost. Uzávěrka objednávek je ve 12:00 hod. (jsme limitováni svozem přepravní služby). Objednávky odeslané později budou zpracovány následující den. Bližší termín dodání Vám oznámíme nejpozději do následujícího dne po odeslání objednávky. Zboží Vám zašleme prostřednictvím České pošty (Profi balík, Obchodní balík). Platba probíhá při převzetí zboží (dobírka) nebo převodem z účtu (zálohová faktura, GSM banking). Provozovatel internetového obchodu se zavazuje, že veškerá svěřená data nebude poskytovat třetím osobám, ani jinak použivat pro komerční účely bez souhlasu vlastníků těchto údajů. Dále se zavazuje zacházet s těmito údaji zcela důvěrně dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Poskytnuté osobní údaje slouží pouze k realizaci obchodu mezi zákazníkem a provozovatelem. Provozovatel se zavazuje, že na přání zákazníka, i bez udání důvodu, vymaže jeho osobní data z databáze zákazníků. Práva a povinnosti prodávajícího 1. Prodávající má povinnost vyřídit objednávku a odeslat objednané zboží na adresu v této objednávce uvedenou do pěti pracovních dnů od přijetí objednávky; v případě platby předem na účet do pěti pracovních dnů od přijetí platby. Nebude-li možné zboží v tomto termínu expedovat, oznámí to prodávající kupujícímu na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud jsou objednací údaje neúplné či vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu kupujícího objednat zboží. O tomto odmítnutí zašle informaci na e-mailovou adresu kupujícího. 2. Pokud kupující uplatní nárok na vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy) podle zákona č. 367/2000 Sb., prodávající vrátí částku zaplacenou kupujícím za vrácené zboží do sedmi pracovních dnů od doručení vráceného zboží na adresu prodávajícího. Prodávající nevrací částku za poštovné a balné. 3. Prodávající se zavazuje neposkytovat osobní údaje, které mu poskytl kupující, žádným třetím osobám. Na žádost kupujícího prodávající údaje vymaže z databáze zákazníků, kromě údajů, které slouží k účetní a daňové evidenci, kterou prodávající ze zákona vede. Práva a povinnosti kupujícího 1. Kupující se zavazuje odebrat závazně objednané a zaslané zboží a zaplatit celkovou cenu za objednané zboží a případně další poplatky (poštovné, balné, dobírka) uvedené v závazné objednávce. 2. Kupující uvede správně a pravdivě údaje potřebné k vyřízení objednávky. 3. Na základě zákona č. 367/2000 má kupující právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží s vyjímkou audionahrávek a multimediálních CD-ROM, u kterých byl porušen obal. 4. Kupujícímu tím vyvstává nárok na vrácení částky za toto zboží zaplacené. 5. Vrácené zboží nesmí být poškozené nebo jinak znehodnocené, v případě multimediálních a audio nosičů (CD, MC, CD-ROM) nesmí být porušen igelitový přebal. Reklamační řád Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách do 5 dnů informovat prodávajícího. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (e-mailem) do 5 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení kupující odešle do sídla prodávajícího. K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace. |
|
© Michal Pospíšil (2004) ¤ Všechna práva vyhrazena. Design and programming by Helium WebDesign. E-shopy pro každého zde »
|